VS800wersja USA a EUROPA
VS800wersja USA a EUROPA
Witam mam pytanie z własnej ciekawosci odnosnie róznicy miedzy intruzem wersją amerykańską a europejsą , czy to ze palą sie prednie kierunkowskazy i licznik jest w milach to znaczy ze motorek jest mocniejszy ma inne sprzegło i akumulator ??? podobno tak jest przykład no nawet jedna aukcja z allegro .Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi z góry dzieki .WIOSNA :twisted:
Zadna roznica motocykle poza swiatłami kierunkami
inaczej poprowadzona elektryka w kieraku niczym sie nie roznia
- czasami trafiaja sie modele z puszka umieszczona za sisibarem(filtrem oparow benzyny)
w Californi sa bardzo restrykcyjne przepisy co do zasmradzania powietrza
wiec to jest powodem
PS. Ale jak sie usiadze na takim sprzecie z USA to czuc ten -Higway-owy
zefirek![smiling face with open mouth and smiling... :)](./images/smilies/emojione/1f604.svg)
inaczej poprowadzona elektryka w kieraku niczym sie nie roznia
- czasami trafiaja sie modele z puszka umieszczona za sisibarem(filtrem oparow benzyny)
w Californi sa bardzo restrykcyjne przepisy co do zasmradzania powietrza
wiec to jest powodem
PS. Ale jak sie usiadze na takim sprzecie z USA to czuc ten -Higway-owy
zefirek
Nic bardziej błędnego... Różnica jest kolosalna. Jeżeli masz wersje USA to zadaj sobie trud i zdejmij pokrywe zaworow. Jezeli masz 4 zawory na cylinder to znaczy ze masz prawdziwa wersje USA, a jezeli 3 zaworki to znaczy ze ktos ci wcisnał wersje EUR z palacymi kierunkami i licznikiem w milach. Wersja USA ma 62KM i jest o wiele bardziej zrywna od wersji EUR. Uwiez mi ze wersje EUR ja swoim VL'em objeżdzam jak chce, ale VS800 ver.USA to juz sprzet nie do objechania.
Witam miło ze jeszcze ktos tu luknoł , znaczy tak ja mam 4 zawory na garnek i juz tak wczesniej słyszałem ze jest roznica nawet w ogłoszeniach , a teraz skoro jest zrywniejszy moze wiesz jak ze spalaniem w takim sprzecie?? ja jeszcze nie miałem okazji nim podryfowac z powodu zakupu koniec listopada i nic mi nie wiadomo na temat spalania. A i jeszcze jedno czy EURO wersja ma mozliwosc jechania motocyklem bez swiateł bo w amerykanskiej na przykład nie da sie tak , poprostu nie mozna wyłaczyc swiateł ... to moze tez jakis znak ze mam USA wersje jezeli te kierunki licznik zawory nie wystarczą ... pozdrawiam .
-
- Śmigający inaczej...
- Posty: 309
- Rejestracja: wt, 15 lut 2005, 13:29
- Województwo: świat i okolice
- Lokalizacja: Grimstad
witam. co do ilości zaworów to 4 zawory ma 750 bez znaczenia czy euro czy ameryka, a 800 ma 3 zawory . moce tych silników są bardzo zbliżone . Według danych fabrycznych 750-40,5KW 170 v/max.A800to 37,5KWi160v/max.Oba te silniki mają identyczną konstrukcje.Wersja usa może być 600 750 lub 800 ,bywały też 400 i różnią sie tum że amerykan ma palące sie migacze,światła palą cały czas,odpala sie na sprzęgle<może mieć ale nie musi zbiornik oparów paliwa.750 produkowany był do 91 r potem słabsza 800 z wykorbieniem wału 90 stopni co spowodowało spokojniejszą prace .750 miał wykorbienie 45 stopni co dawało bardziej rasowy gang. i to na tyle ![smiling face with open mouth :D](./images/smilies/emojione/1f603.svg)
XJR 1300 na ohlinsah
-
- Śmigający inaczej...
- Posty: 309
- Rejestracja: wt, 15 lut 2005, 13:29
- Województwo: świat i okolice
- Lokalizacja: Grimstad
http://www.motocykle.domeczek.pl/prezen ... /vs800.htm tu masz link do twojego pytania o zawory.
XJR 1300 na ohlinsah
Sprzeczki odnosnie ilosci zaworów w 800- ce nie maja sensu, bo sa wersje z 3 zaworami i z 4. Tych z 4 zaworami jest naprawde malo, ale sa napewno, bo moj kumpel ma wlasnie takiego i napewno nie ma 55KM, tylko 62KM. Na rozpoczeciu sezonu porównywal osiagi z wersjami europejskimi i sa kolosalne różnice. Cztero zaworowy VS 800 to nie mulasty chopper tylko zdrowa zapierdalaka. :lol:
Pozdrawiam
Pozdrawiam