VS800wersja USA a EUROPA
-
siwypfk
VS800wersja USA a EUROPA
Witam mam pytanie z własnej ciekawosci odnosnie róznicy miedzy intruzem wersją amerykańską a europejsą , czy to ze palą sie prednie kierunkowskazy i licznik jest w milach to znaczy ze motorek jest mocniejszy ma inne sprzegło i akumulator ??? podobno tak jest przykład no nawet jedna aukcja z allegro .Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi z góry dzieki .WIOSNA :twisted:
-
Gość
Zadna roznica motocykle poza swiatłami kierunkami
inaczej poprowadzona elektryka w kieraku niczym sie nie roznia
- czasami trafiaja sie modele z puszka umieszczona za sisibarem(filtrem oparow benzyny)
w Californi sa bardzo restrykcyjne przepisy co do zasmradzania powietrza
wiec to jest powodem
PS. Ale jak sie usiadze na takim sprzecie z USA to czuc ten -Higway-owy
zefirek
inaczej poprowadzona elektryka w kieraku niczym sie nie roznia
- czasami trafiaja sie modele z puszka umieszczona za sisibarem(filtrem oparow benzyny)
w Californi sa bardzo restrykcyjne przepisy co do zasmradzania powietrza
wiec to jest powodem
PS. Ale jak sie usiadze na takim sprzecie z USA to czuc ten -Higway-owy
zefirek
-
Drug
Nic bardziej błędnego... Różnica jest kolosalna. Jeżeli masz wersje USA to zadaj sobie trud i zdejmij pokrywe zaworow. Jezeli masz 4 zawory na cylinder to znaczy ze masz prawdziwa wersje USA, a jezeli 3 zaworki to znaczy ze ktos ci wcisnał wersje EUR z palacymi kierunkami i licznikiem w milach. Wersja USA ma 62KM i jest o wiele bardziej zrywna od wersji EUR. Uwiez mi ze wersje EUR ja swoim VL'em objeżdzam jak chce, ale VS800 ver.USA to juz sprzet nie do objechania.
-
siwypfk
Witam miło ze jeszcze ktos tu luknoł , znaczy tak ja mam 4 zawory na garnek i juz tak wczesniej słyszałem ze jest roznica nawet w ogłoszeniach , a teraz skoro jest zrywniejszy moze wiesz jak ze spalaniem w takim sprzecie?? ja jeszcze nie miałem okazji nim podryfowac z powodu zakupu koniec listopada i nic mi nie wiadomo na temat spalania. A i jeszcze jedno czy EURO wersja ma mozliwosc jechania motocyklem bez swiateł bo w amerykanskiej na przykład nie da sie tak , poprostu nie mozna wyłaczyc swiateł ... to moze tez jakis znak ze mam USA wersje jezeli te kierunki licznik zawory nie wystarczą ... pozdrawiam .
-
mr_simon
-
siwypfk
-
Darek
- Śmigający inaczej...
- Posty: 309
- Rejestracja: wt, 15 lut 2005, 13:29
- Województwo: świat i okolice
- Lokalizacja: Grimstad
witam. co do ilości zaworów to 4 zawory ma 750 bez znaczenia czy euro czy ameryka, a 800 ma 3 zawory . moce tych silników są bardzo zbliżone . Według danych fabrycznych 750-40,5KW 170 v/max.A800to 37,5KWi160v/max.Oba te silniki mają identyczną konstrukcje.Wersja usa może być 600 750 lub 800 ,bywały też 400 i różnią sie tum że amerykan ma palące sie migacze,światła palą cały czas,odpala sie na sprzęgle<może mieć ale nie musi zbiornik oparów paliwa.750 produkowany był do 91 r potem słabsza 800 z wykorbieniem wału 90 stopni co spowodowało spokojniejszą prace .750 miał wykorbienie 45 stopni co dawało bardziej rasowy gang. i to na tyle 
XJR 1300 na ohlinsah
-
siwypfk
-
Darek
- Śmigający inaczej...
- Posty: 309
- Rejestracja: wt, 15 lut 2005, 13:29
- Województwo: świat i okolice
- Lokalizacja: Grimstad
http://www.motocykle.domeczek.pl/prezen ... /vs800.htm tu masz link do twojego pytania o zawory.
XJR 1300 na ohlinsah
-
Drug
Sprzeczki odnosnie ilosci zaworów w 800- ce nie maja sensu, bo sa wersje z 3 zaworami i z 4. Tych z 4 zaworami jest naprawde malo, ale sa napewno, bo moj kumpel ma wlasnie takiego i napewno nie ma 55KM, tylko 62KM. Na rozpoczeciu sezonu porównywal osiagi z wersjami europejskimi i sa kolosalne różnice. Cztero zaworowy VS 800 to nie mulasty chopper tylko zdrowa zapierdalaka. :lol:
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
intruz8
-
siwypfk
-
mr_simon