VS800wersja USA a EUROPA

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
siwypfk

VS800wersja USA a EUROPA

Post autor: siwypfk »

Witam mam pytanie z własnej ciekawosci odnosnie róznicy miedzy intruzem wersją amerykańską a europejsą , czy to ze palą sie prednie kierunkowskazy i licznik jest w milach to znaczy ze motorek jest mocniejszy ma inne sprzegło i akumulator ??? podobno tak jest przykład no nawet jedna aukcja z allegro .Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi z góry dzieki .WIOSNA :twisted:
Gość

Post autor: Gość »

Zadna roznica motocykle poza swiatłami kierunkami
inaczej poprowadzona elektryka w kieraku niczym sie nie roznia
- czasami trafiaja sie modele z puszka umieszczona za sisibarem(filtrem oparow benzyny)
w Californi sa bardzo restrykcyjne przepisy co do zasmradzania powietrza
wiec to jest powodem
PS. Ale jak sie usiadze na takim sprzecie z USA to czuc ten -Higway-owy
zefirek :)
siwypfk

Post autor: siwypfk »

Dzieki za odp hmmm własnie mam usa version i dlatego pytam no ale juz sprawa jasna
Drug

Post autor: Drug »

Nic bardziej błędnego... Różnica jest kolosalna. Jeżeli masz wersje USA to zadaj sobie trud i zdejmij pokrywe zaworow. Jezeli masz 4 zawory na cylinder to znaczy ze masz prawdziwa wersje USA, a jezeli 3 zaworki to znaczy ze ktos ci wcisnał wersje EUR z palacymi kierunkami i licznikiem w milach. Wersja USA ma 62KM i jest o wiele bardziej zrywna od wersji EUR. Uwiez mi ze wersje EUR ja swoim VL'em objeżdzam jak chce, ale VS800 ver.USA to juz sprzet nie do objechania.
siwypfk

Post autor: siwypfk »

Witam miło ze jeszcze ktos tu luknoł , znaczy tak ja mam 4 zawory na garnek i juz tak wczesniej słyszałem ze jest roznica nawet w ogłoszeniach , a teraz skoro jest zrywniejszy moze wiesz jak ze spalaniem w takim sprzecie?? ja jeszcze nie miałem okazji nim podryfowac z powodu zakupu koniec listopada i nic mi nie wiadomo na temat spalania. A i jeszcze jedno czy EURO wersja ma mozliwosc jechania motocyklem bez swiateł bo w amerykanskiej na przykład nie da sie tak , poprostu nie mozna wyłaczyc swiateł ... to moze tez jakis znak ze mam USA wersje jezeli te kierunki licznik zawory nie wystarczą ... pozdrawiam .
mr_simon

Post autor: mr_simon »

Jeżeli po przekręceniu kluczyka zapalają się światła to jeszcze jeden dowód na to, że jest to wersja amerykańska.
siwypfk

Post autor: siwypfk »

Witam hmm no własnie i to jest pytanie jak to z nimi jest(Vs800 usa&euro) bo na innym forum dowiaduje sie ze nie ma roznic w mocy i nawet 800 mają 50km a nie juz 55km bo z danych tak wynika 800=55km,750=50 km . wiec w dalszym ciągu temat w toku.
Darek
Śmigający inaczej...
Posty: 309
Rejestracja: wt, 15 lut 2005, 13:29
Województwo: świat i okolice
Lokalizacja: Grimstad

Post autor: Darek »

witam. co do ilości zaworów to 4 zawory ma 750 bez znaczenia czy euro czy ameryka, a 800 ma 3 zawory . moce tych silników są bardzo zbliżone . Według danych fabrycznych 750-40,5KW 170 v/max.A800to 37,5KWi160v/max.Oba te silniki mają identyczną konstrukcje.Wersja usa może być 600 750 lub 800 ,bywały też 400 i różnią sie tum że amerykan ma palące sie migacze,światła palą cały czas,odpala sie na sprzęgle<może mieć ale nie musi zbiornik oparów paliwa.750 produkowany był do 91 r potem słabsza 800 z wykorbieniem wału 90 stopni co spowodowało spokojniejszą prace .750 miał wykorbienie 45 stopni co dawało bardziej rasowy gang. i to na tyle :D
XJR 1300 na ohlinsah
siwypfk

Post autor: siwypfk »

Moja 800 wersja usa palące sie migacze i swiatła licznik w milach pali ze sprzegła i mam 4 zawory na garnek , bo ustawiałem luzy .
Darek
Śmigający inaczej...
Posty: 309
Rejestracja: wt, 15 lut 2005, 13:29
Województwo: świat i okolice
Lokalizacja: Grimstad

Post autor: Darek »

http://www.motocykle.domeczek.pl/prezen ... /vs800.htm tu masz link do twojego pytania o zawory.
XJR 1300 na ohlinsah
Darek
Śmigający inaczej...
Posty: 309
Rejestracja: wt, 15 lut 2005, 13:29
Województwo: świat i okolice
Lokalizacja: Grimstad

Post autor: Darek »

sprawdż po mumerach ramy może to nie jest 800? :wink: albo podaj to sprawdze bo sam jestem ciekaw ,zawsze gadali że 4 zawory ma750.
XJR 1300 na ohlinsah
Drug

Post autor: Drug »

Sprzeczki odnosnie ilosci zaworów w 800- ce nie maja sensu, bo sa wersje z 3 zaworami i z 4. Tych z 4 zaworami jest naprawde malo, ale sa napewno, bo moj kumpel ma wlasnie takiego i napewno nie ma 55KM, tylko 62KM. Na rozpoczeciu sezonu porównywal osiagi z wersjami europejskimi i sa kolosalne różnice. Cztero zaworowy VS 800 to nie mulasty chopper tylko zdrowa zapierdalaka. :lol:

Pozdrawiam
intruz8

Post autor: intruz8 »

ja mialem VS 800 z 4 zaworami na cylinder(wersja USA) i wcale taki zrywny nie byl bo przez pewnien okres mialem rownoczesnie VZ 800(wersja USA) i intruz nie mial startu z VZ.
siwypfk

Post autor: siwypfk »

oo co do tego to napewno sie nie zgodze akurat VZ są obrabiane przez VS i to nie tylko raz sie zdarzyło nie wiem moze rownica w masach ale napewno VZ nie da rady... to wiem . Moze miałes cos nie tak z intruzem albo VZ z innym silnikiem :wink:
mr_simon

Post autor: mr_simon »

Właśnie jak to jest z tymi silnikami? USA a EUROPA? Czy można odrożnić je np. po numerach silnika?
ODPOWIEDZ