LS - dzwiek po wzucaniu biegow :|

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
qgel
BS Brother
BS Brother
Posty: 5333
Rejestracja: ndz, 20 lis 2005, 18:46
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: WARSZAWA
Polubił posty: 5

Post autor: qgel »

u mnie czasami żeby wrzucić jedynkę muszę wcisnąć i puścić sprzęgło i dalej już się zazębia bez problemu
LS 650 Savage`91 ---> GSR600K7 ---> Diablo(GSR600 K6) ---> Rebel 500
tel. 603775119
qgel@wp.pl
A RH+
karlos66

Post autor: karlos66 »

u mnie pracuje taj jak trzeba, jedynka wchodzi z klikiem, a reszta juz ciszej. moj "mekanik" powiedzial, ze tak ma byc. i jak czytam posty to sie potwierdza z opiniami uzytkownikow.
Jos.
BS Brother
BS Brother
Posty: 1486
Rejestracja: wt, 18 kwie 2006, 12:51
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa / Gostynin

Post autor: Jos. »

Fajnie, ze ktos poruszyl ten temat, bo w koncu dowiedzialam sie, ze tak ma byc, a juz sie balam, ze trzeba sie temu blizej przyjrzec. Dzikuski maja dziwne upodobania, jak chociazby omawiane juz slynne JEB przy wygaszaniu silnika :)
LS 650'93 > SV 650s'06 > chwilowy urlop motocyklowy

josss@gazeta.pl
Tapir

Post autor: Tapir »

U mnie tego JEB! (po lekkim obniżeniu szybkości wolnych obrotów) już nie ma :shock: Poważnie- zniknęło całkowicie.
Loser

Post autor: Loser »

Co prawda ja nie "stad", ale z moich doswiadczen jednoznacznie wynika, ze we wszystkich motocyklach jedynka wchodzi tak, jak by sie miala skrzynia rozpasc (w porownaniu do puszki, ofkoz).
Powod oczywisty - brak synchronizacji + proste zeby w przekladni, czyli tzw. skrzynia klowa (jak w autach rajdowych).
Stad tez mozna zmieniac biegi bez sprzegla, nie martwiac sie o jej trwalosc. Swoja droga - polecam. Znacznie wzrasta przyjemnosc z jazdy... Jezeli ktos chce sprobowac zapraszam do Supersport do odpowiedniego watku, lub prosze o info, co cokolwiek sie i tu wypowiem na ten temat.
Oczywiscie trzask nie jest specjalnie grozny. Warto pamietac, by 1. wrzucac najlepiej bez dodanego gazu (na postoju), lub z przegazowa (podczas jazdy)
osama
BS Brother
BS Brother
Posty: 3072
Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Lędziny / Tychy
Otrzymane Polubienia: 8

Post autor: osama »

co do zmiany biegów bez sprzęgła to robię to tylko w górę i naprawdę sprawia to wielką frajdę i oczywiście odciąża lewą rękę :D
\m/-_-\m/

Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)

Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92

Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....

501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Loser

Post autor: Loser »

W dol tez mozna... Tyle, ze musisz z wyczuciem dodac gazu w momencie przepiecia biegu i wchodzi jak po masle :twisted:
bogdi64
BS Brother
BS Brother
Posty: 1381
Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 19:02
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Kiełczów

Post autor: bogdi64 »

teraz już wiem tak ma być, u mnie jedynka robi trach, a piątka wejdzie gdy chce, dwa muszę wkładać może się uda,coraz bardziej mnie to utwierdza w przekonaniu prawdziwego chopera trzeba pokochać za jego wady(jak żonę :lol: )- przypomnijcie sobie film EASY RIDER facet kopał HD, miał sztywny tył, i całkowity brak przedniego hebla i prawie całe stany przejechał - to dopiero jest miłość :beat:
http://picasaweb.google.pl/Bogdi64
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach :)
A1 RH-
tel. 0603 765 563
krycha

Post autor: krycha »

bogdi64 pisze:teraz już wiem tak ma być, u mnie jedynka robi trach, a piątka wejdzie gdy chce, dwa muszę wkładać może się uda,coraz bardziej mnie to utwierdza w przekonaniu prawdziwego chopera trzeba pokochać za jego wady(jak żonę :lol: )- przypomnijcie sobie film EASY RIDER facet kopał HD, miał sztywny tył, i całkowity brak przedniego hebla i prawie całe stany przejechał - to dopiero jest miłość :beat:
Łoł yes! :moto: :twisted:
rysio

Post autor: rysio »

... przejechał całe Stany, a na koniec go zatrzelili. :cry: Może dlatego, że jeździł HD? :?
Co do tych kliknięć to wszyscy mamy prawie to samo; jedynka - duże klik, dwójka mniejsze albo zapina się prawie cicho. Z mojego doświadczenia (trzyletniego) i z niektórych wypowiedzi w tym wątku wynika, że ważne jest ustawienie sprzęgła (nie za duży luz) i wolnych obrotów (nie za wysokie). Naprawdę warto to sprawdzić.
Pozdrawiam,
Rysio
bogdi64
BS Brother
BS Brother
Posty: 1381
Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 19:02
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Kiełczów

Re: BIEGI

Post autor: bogdi64 »

PIKUŚ pisze:A u mnie nieraz dobrze ale są momęty że nie moge wrzucić jedynki musze albo lekko wrzucić 2 i na powrót jedynka albo go lekko popchnąć i wtedy wejdzie ...........
po małych przemyśleniach i przeproszeniu kluczy, znalazłem małe niedociągnięcie, więc warto sprawdzić w waszych dzikusach, a więc................
do dźwigienki zmiany biegów od tyłu jest wodzik z przegubem kulowym, ten przegub jest mocowany do kulki która jest przynitowana do dźwigienki i tu (lata, drgania i eksploatacja) zrobił się luz, wystarczyło, rozklepanie nita i wymycie i przesmarowanie tulejki i.................teraz już wiem, że biegi mogą wchodzić ekstra, a luz był minimalny, gdyby ktoś był zainteresowany dołączę dokładny opis roboty :angry_smile:
http://picasaweb.google.pl/Bogdi64
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach :)
A1 RH-
tel. 0603 765 563
covboy
Po drugiej stronie Mocy
Po drugiej stronie Mocy
Posty: 552
Rejestracja: pt, 11 kwie 2008, 14:22
Województwo: podlaskie
Lokalizacja: Supraśl

Re: LS - dzwiek po wzucaniu biegow :|

Post autor: covboy »

U mnie też jest "trach" przy 1, szczególnie na ssaniu. Wydaje mi się że głośnośc skrzyni najbardziej zależy od przepustowości wydechu :D
rysio

Re: LS - dzwiek po wzucaniu biegow :|

Post autor: rysio »

covboy pisze:U mnie też jest "trach" przy 1, szczególnie na ssaniu.
Jest "trach" na ssaniu, bo obroty silnika wyższe. Na dwójce jednym strzela :? , a innym nie, bo wszystko zależy od stylu jazdy (zakładam, że stan techniczny motocykla jest OK). Proponuję spróbować tylko ruszyć z jedynki (bez rozpędzania), natychmiast zmienić na dwójkę i dopiero odkręcać gaz...
Pozdrawiam,
Organek

Re: LS - dzwiek po wzucaniu biegow :|

Post autor: Organek »

Potwierdzam słowa kolegów. Wrzucanie dwójki na wyższych obrotach to i głośniejszy klik. Jak zejdzie z obrotów jest znacznie lepiej. Ze swojego doświadczenia mogę również dodać, że biegi należy zmieniać precyzyjnym i zdecydowanym ruchem buta:).
piters

Re: LS - dzwiek po wzucaniu biegow :|

Post autor: piters »

U mnie tak samo, jedynka lekkie trachhh a reszta cichutko :)
ODPOWIEDZ