Loser pisze:Pozostaje czekac, az kolesie z VGT sie zabiora za turbiny... Jezeli w autach robili 1000 KM z 2.7 litra... Bedzie sie DZIALO :twisted:
:?:
1000KM w samochodzie 2 tony / 3 litry to Twoim zdaniem wiecej niz 500KM w motocyklu ~230kg / 1.3 litra ? chyba proporcje musisz sobie powtorzyc :twisted:
poza tym wladowanie gigantycznego turbo do motocykla bez sysytemu bi-turbo (na mniejsze obroty * ) to bez sensu, to nie hameryka tu sie nie tylko jezdzi po prostych ale jeszcze skreca
* - slyszalem, ze w motocyklach nie montuje sie bi-turbo bo to zbyt duze i skomplikowane, czy cos, nie znam sie
btw a moze sie da efekt wyrywnosci zlagodzic np. ustawieniami PCIII? ( zeby uzywac commandera do zmniejszenia mocy :glupek2: , sorry odwoluje pytanie :mrgreen: )
nie rozumiem tylko torche czemu turbo do motocykla jest tak malo popularne a o wiele w sumie drozsze inne rozwiazania kupowane "na peczki"? moze turbo ma jeszcze inne wady? bo patrzac na wykres to na prawde stage1 mi sie podoba
a moze to reaguje z opoznieniem? np. 1s opoznienia to moze mocno narozrabiac w odbiorze?