GSX-R 1000 K7 - pierwsze testy
Moderator: Emil
fajna dyskusja, ale myślę sobie, ze nikt z nas nie jest w stanie tak naprawdę ocenić różnic w prezentowanych modelach...mozemy dyskutowac o pozycji za kierownicą, wyglądzie i temu podobnych, ale np. różnicy w zawieszeniu?... no gratuluje fachowości... zawieszenie lepsze w K6 czy K7 dobre sobie
a może inaczej były ustawione?
TomRS z całym należnym szacunkiem - nie ma szans zebys pojechał szybciej na 3/4 niz na litrze po prostu sie nie da, albo Twój sposób jazdy jest zplanowany na 3/4 i nie jestes w stanie przestawic sie na litra.. nawet K6- 3/4 siada przy litrze K3 wiec nie ma mowy o porównaniach...
to bedą raczej nasze subiektywne odczucia niż realne róźnice...
Evild
- przysiądz sie do jednej i drugiej - i oceń, ja bym się nie zastanawiał nad charakterystyką silnika i innych głupotach , tylko wygląd, wygoda i cena..
wybór między dobrym i dobrym jest niemozliwy
a może inaczej były ustawione?
TomRS z całym należnym szacunkiem - nie ma szans zebys pojechał szybciej na 3/4 niz na litrze po prostu sie nie da, albo Twój sposób jazdy jest zplanowany na 3/4 i nie jestes w stanie przestawic sie na litra.. nawet K6- 3/4 siada przy litrze K3 wiec nie ma mowy o porównaniach...
to bedą raczej nasze subiektywne odczucia niż realne róźnice...
Evild
- przysiądz sie do jednej i drugiej - i oceń, ja bym się nie zastanawiał nad charakterystyką silnika i innych głupotach , tylko wygląd, wygoda i cena..
wybór między dobrym i dobrym jest niemozliwy
-
- Moderator
- Posty: 4323
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 14
male OT:studi pisze: Evild - przysiądz sie do jednej i drugiej - i oceń, ja bym się nie zastanawiał nad charakterystyką silnika i innych głupotach , tylko wygląd, wygoda i cena..
Q, Evild nie ma sie co zastanawiac, bierz co jest i docieraj szybko bo ludzie czekaja :lol:
K6 jest, jest tansze, bardziej Ci sie podoba, ma tansze i przede wszystkim dostepne inne tlumiki (bo Ty na pewno bedziesz zmienial, cholera wie po co) to koniec analiz, bierz K6
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Studi - nie wiem, czy zwróciłeś uwagę, że pisałem o swoich odczuciach w temacie zawieszenia - tzn które mi bardziej odpowiadało, a nie o tym ktore jest technologicznie lepsze. To była moja subiektywna ocena, jak zresztą cały mój post. A co do czasów - w zeszłym roku jeździłem litrem (954 ccm), w tym roku byłem raz na torze na 750 i za tym pierwszym razem pojechałem szybciej. I jak zaznaczyłem - to ja nie mogę okiełznać litra na torze i to ja nie pojadę szybciej litrem. Lepszy kierowca na pewno pojedzie szybciej mocniejszym sprzętem. Ale tych co faktycznie potrafią nie ma aż tak wielu, bo niewielu schodzi poniżej 1.39 na litrze, a 1,39 robi 600 prowadzone przez świetnego kierowcę na torze Poznań. A czasy w okolicach 1,50 można wykręcić każdym w miarę aktualnym sprzętem sportowym i tutaj już tylko i wyłącznie umiejętnosci decydują. I tak jak napisałem na końcu pierwszego posta - ja bym wybrał k7, bo mi się na nim wygodniej siedzi, a nie dlatego że ma kilka KM więcej, bo nie są mi niezbędne poprostu.
Pozdrówki
Pozdrówki
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 819
- Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa
Dzis kolejna przymiarke zrobilem do jednego i drugiego, zeby obiektywnie spojrzec co i jak. Zawiechow nie jestem w stanie ocenic, bo nie jezdzac ani na jednym ani na drugim i tylko teoretyzujac, to osobiscie - bardziej sie "boje" nowszych zawiechow ze wzgledu na regulacje do szybkich i wolnych nierownosci. Juz bez tego swojego K3 regulowalem dluuuugo a co dopiero kolejny element do zgrania. No, ale moze ktos na Poznaniu podpowie co i jak.
Faktycznie tez, na co nie zwracalem uwagi jest mniej miejsca w K7 na rece przy nadgarstkach ze wzgledu na ta beznadziejna, plastikowa nakladke na bak. Ale... ale gdy tak krecilem sobie kierownica w jednym i drugim sprzecie (K6 i K7) to stwierdzilem, ze ten nowy sterowany elektronicznie amorek skretu musi dzialac, bo kiera na postoju 3 razy lzej sie krezi w K7. Fajnie w sumie to dziala.
Podnozki tez stanowia na plus nowego modelu. Od razu przestawilbym je na pozycje "jak najbardziej w tyl". Standardowo jest az za wygodnie. W K6 trzeba by kupic regulacje
No i najlepsze. Yoshimura wlasnie wypuscila fajniutka puszke do K7. pojedynczy wydech typu slip-on wtykany zaraz za kolektorem. Nie trzeba wiec wywalac w cholere kasy na zamiane 2 puszek, czyli prawie 3.500zl-, tylko spokojnie puszke jedna, fachowa mozna sobie wstawic.
Szkoda tylko, ze trzeba tyle na niego czekac. Tak czy siak, jutro decyzja.
Faktycznie tez, na co nie zwracalem uwagi jest mniej miejsca w K7 na rece przy nadgarstkach ze wzgledu na ta beznadziejna, plastikowa nakladke na bak. Ale... ale gdy tak krecilem sobie kierownica w jednym i drugim sprzecie (K6 i K7) to stwierdzilem, ze ten nowy sterowany elektronicznie amorek skretu musi dzialac, bo kiera na postoju 3 razy lzej sie krezi w K7. Fajnie w sumie to dziala.
Podnozki tez stanowia na plus nowego modelu. Od razu przestawilbym je na pozycje "jak najbardziej w tyl". Standardowo jest az za wygodnie. W K6 trzeba by kupic regulacje
No i najlepsze. Yoshimura wlasnie wypuscila fajniutka puszke do K7. pojedynczy wydech typu slip-on wtykany zaraz za kolektorem. Nie trzeba wiec wywalac w cholere kasy na zamiane 2 puszek, czyli prawie 3.500zl-, tylko spokojnie puszke jedna, fachowa mozna sobie wstawic.
Szkoda tylko, ze trzeba tyle na niego czekac. Tak czy siak, jutro decyzja.
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
<----|========================
<----'
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 986
- Rejestracja: pt, 19 sie 2005, 19:42
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa-Włochy
no dobra ale ktory wkoncu ???? no GADAJ!!!!!!
edit.
:oops: nie spojrzalem w podpisie.
Nie no takiemu to dobrze :twisted:
edit.
:oops: nie spojrzalem w podpisie.
Nie no takiemu to dobrze :twisted:
Komarek,TransAlp,BANDIT 1200, GSX-R 1000, 1/2 Burgman 400
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069
https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069
https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
-
- Moderator
- Posty: 4323
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 14
jak by ktos inny pytal to bym wysmial, ale Tobie odpowiem bidaku, bo przeciez wiadomo ze sam nie znajdziesz :lol:kolas pisze:no dobra ale ktory wkoncu ???? no GADAJ!!!!!!
w stopce (czyli to na dole pod postem) jest napisane "BLACK GSXR1000K7"
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 986
- Rejestracja: pt, 19 sie 2005, 19:42
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa-Włochy
no i nie udalo ci sie Emil :lol:
sam zauwazylem zanim napisales tego swojego zlosliwego posta :lol:
sam zauwazylem zanim napisales tego swojego zlosliwego posta :lol:
Komarek,TransAlp,BANDIT 1200, GSX-R 1000, 1/2 Burgman 400
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069
https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069
https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 819
- Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa
Cenniki Suzuki sa bezwzgledne w tej materii, http://www.suzuki-moto.pl/page.php?id=cennik
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
<----|========================
<----'