Tylny hamulec.

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: Emil

ODPOWIEDZ
jack_ripper

Tylny hamulec.

Post autor: jack_ripper »

Czy w waszych moto tylny hamulec blokuje całkowicie koło przy hamowaniu ? U mnie to nawet przy mocnym naciśnięciu nie blokuje.Szczęki i tarcza są jeszcze dość grube, a płyn wymieniłem.
EvilD
Strzelający z Rury
Posty: 819
Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EvilD »

U mnie blokowal w GSX-R1000K3 i pewnie w K7 tez bedzie blokowal. Ale sens blokowania jest taki sam jak np: zalozenie oplotu stalowego na hydraulike sprzega. Nie ma sensu tego hemla w sporcie tak cisnac, wiec bym sie nie przejmowal az tak.
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
Antoni
Śmigająca po niebiańskich trasach
Posty: 683
Rejestracja: pt, 28 paź 2005, 08:54
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Antoni »

U mnie tez nie nastrecza to problemow, jakkolwiek unikam tego :D
pozdrawiam,
Antoni
GSX-R 1000 K5
Pit

Post autor: Pit »

Wedlug mnie to dosc dziwne. Przy sprawnym hamulcu powinienes byc w stanie tak go depnac zeby sie zblokowal. Moze masz brudne/zapieczone tloczki ktore po prostu ledwo sie ruszaja i nie maja sily docinac klockow i ostatecznie tarczy? Kiedy ostatnio rozebrales zacisk, wyjeles tloczki i to wszystko wyczysciles?

Piszesz ze wymieniles plyn, a moze zle odpowietrzyles uklad?
Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4322
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 5
Otrzymane Polubienia: 14

Post autor: Emil »

a masz dotarte klocki? na poczatku tez mi nie blokowal
pozdrawiam,
Emil

. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
jack_ripper

Post autor: jack_ripper »

Odpowietrzyć odpowietrzyłem, ale czyszczone to nie były. Będę zmieniał tylna oponę to rozbiorę zacisk. Zastanawiam się czy może nie spróbować regulacji śrubą przy dzwigni ?
Pit

Post autor: Pit »

Dowiedz sie jakie masz uszczelki w zacisku i je wymien, po wyszczyczeniu tloczkow 'wystajace' powierzchnie nasmaruj ta czerwona mascia zeby brud tak latwo sie nie osadzal... i zacisk powinien pracowac jak nowy.
GrudiLee

Post autor: GrudiLee »

Witam,

1. Zacisk - rozkręcić wyczyścić, skęcić
2. Płty hamulcowy - wymienić, odpowietrzyć
3. Klocki - wymienić.

Pozdro
studi

Post autor: studi »

do tego co mówili przedmówcy dodałby jeszcze stan przewodów...jesli nie były wymieniane, to jak czytam rocznik 93 ma znaczenie...zresztą jak skok dzwigni również...
ODPOWIEDZ