Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
Czy w waszych moto tylny hamulec blokuje całkowicie koło przy hamowaniu ? U mnie to nawet przy mocnym naciśnięciu nie blokuje.Szczęki i tarcza są jeszcze dość grube, a płyn wymieniłem.
U mnie blokowal w GSX-R1000K3 i pewnie w K7 tez bedzie blokowal. Ale sens blokowania jest taki sam jak np: zalozenie oplotu stalowego na hydraulike sprzega. Nie ma sensu tego hemla w sporcie tak cisnac, wiec bym sie nie przejmowal az tak.
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki. <----|======================== <----'
Wedlug mnie to dosc dziwne. Przy sprawnym hamulcu powinienes byc w stanie tak go depnac zeby sie zblokowal. Moze masz brudne/zapieczone tloczki ktore po prostu ledwo sie ruszaja i nie maja sily docinac klockow i ostatecznie tarczy? Kiedy ostatnio rozebrales zacisk, wyjeles tloczki i to wszystko wyczysciles?
Piszesz ze wymieniles plyn, a moze zle odpowietrzyles uklad?
Odpowietrzyć odpowietrzyłem, ale czyszczone to nie były. Będę zmieniał tylna oponę to rozbiorę zacisk. Zastanawiam się czy może nie spróbować regulacji śrubą przy dzwigni ?
Dowiedz sie jakie masz uszczelki w zacisku i je wymien, po wyszczyczeniu tloczkow 'wystajace' powierzchnie nasmaruj ta czerwona mascia zeby brud tak latwo sie nie osadzal... i zacisk powinien pracowac jak nowy.
do tego co mówili przedmówcy dodałby jeszcze stan przewodów...jesli nie były wymieniane, to jak czytam rocznik 93 ma znaczenie...zresztą jak skok dzwigni również...