Wrazenia z jazdy GSXR 750 K8

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: Emil

kolas
Strzelający z Rury
Posty: 986
Rejestracja: pt, 19 sie 2005, 19:42
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa-Włochy

Wrazenia z jazdy GSXR 750 K8

Post autor: kolas »

Mialem dzis przyjemnosc dosiasc gixera 750 k8 na pare godzin....

Po 1 primo, JEST PIEKNY!!!!!!!!!!!!!!!
po 2 tez primo :mrgreen: , tez jest piekny
a po 3, gore ma niemal identyczna jak 1000k4 z tym ze biegi sie szybciej koncza (1 do 120) no i na gume z gazu idzie tylko od ok. 8 tys obrotow :D . Na siekierkowskim jechalem troche ponad tego co mozna (250 :oops: ) i bylo naprawde super, prowadzi sie duzo lepiej niz k4, jest stabilniejszy i latwiej mi sie skrecalo przy wiekszych predkosciach. Ma dluzsze siedzenie(w por. do 1000k4) i mozna sie bardziej polozyc na nim.

Jak juz wiadomo w modlech 600/750 k8 pojawil sie tez przelacznik map zaplonu...pomiedzy B i A nie zauwazylem specjalnej roznicy (jedyna to taka ze na gume lepiej idzie na B a nie na A hehe) ale na C jest juz duza roznica, gixera staje sie gsrem. Aha niestety na seryjnym wydechu dzwiek tez jest jak w gsrze.

Podsumowujac- jak ktos ma 43tys za duzo to leciec do salonu i brac!!!!!!!!
a jak ktos ma mniej to niech idzie po kredyt :lol: i tez do salonu :D
Komarek,TransAlp,BANDIT 1200, GSX-R 1000, 1/2 Burgman 400
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa ;)
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069

https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
Remi
BS Brother
BS Brother
Posty: 949
Rejestracja: pt, 19 maja 2006, 00:12
Województwo: podlaskie
Lokalizacja: Białystok

Re: Wrazenia z jazdy GSXR 750 K8

Post autor: Remi »

Ma tylko jedną wadę fabryczną. Brakuje mu jeszcze ćwiartki w pojemności. :angry_smile:
mobile: +48 888 587 587
EvilD
Strzelający z Rury
Posty: 819
Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wrazenia z jazdy GSXR 750 K8

Post autor: EvilD »

Moim zdaniem nie brakuje, nie wszystkim jest potrzebny odpal. Sa ludzie spokojniejsi czy o mniejszych umiejetnosciach. Dla mnie bylby to wybor numer 1 dzisiaj.
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
Boogie

Re: Wrazenia z jazdy GSXR 750 K8

Post autor: Boogie »

musze przyznac ze w rzeczywistosci jest znacznie ladniejszy niz na zdjeciach. Wydech nie kluje w oczy - jest piekny, lampa to poezja.. suzuki wreszcie zaczelo montowac akceptowalne mocowanie blachy. Jesli chodzi o oddawanie mocy nie zauwazylem zadnych roznic w stosunku do k6/k7. Mowia ze zmienili zeszloroczne opony na lepsze i nie wiem na ile to sila sugesti, ale faktycznie moto jakby pewniej jechal.
Znowu spac po nim nie moge i chyba w tym roku sie zlamie i kupie... alez jest piekny ten motocykl.
ogolnie zgadzam sie z kolasem w 100%.

jechałem litrem k7 na jesieni i dla mnie byl zbyt narowisty - efekt byl taki, ze jechalem nim wolniej niz 3/4 pare dni wczesniej w tych samych miejscach.
figer
BS Brother
BS Brother
Posty: 1354
Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dobczyn

Re: Wrazenia z jazdy GSXR 750 K8

Post autor: figer »

W takim razie musze go zobaczyc w realu, bo na zdjeciach wyglada znacznie gorzej niz k6/k7
ObrazekObrazek
Darek_Gixer
BS Brother
BS Brother
Posty: 593
Rejestracja: śr, 16 sie 2006, 22:45
Województwo: -
Lokalizacja: Marki

Re: Wrazenia z jazdy GSXR 750 K8

Post autor: Darek_Gixer »

(Figer) jak zwykle to kwestia gustu...

Dla mnie akurat ta nowa lampa jest jakaś taka "przesłodzona" , ni to skrzydła, ni to kwiatek... ogólnie zbyt babska.
Za to bardzo podobają mi się ostrzejsze rysy całości no i te mapy... :spoko:
Kiedyś GSX-R600 K6, teraz Duże enduro i szybki turystyk (do sprzedania)
kom. 510-607-647
Rostwór
BS Brother
BS Brother
Posty: 2431
Rejestracja: sob, 26 lut 2005, 16:07
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dubaj

Re: Wrazenia z jazdy GSXR 750 K8

Post autor: Rostwór »

Boogie, ile jeszcze razy zmienisz zdanie odnośnie swojego "nowego motocykla"?? na 3/4 też będziesz jeździł po Warszawie tylko na "jedynce'??:P
ETZ 251
VX800
VX800'
TL 1000 S --> TL 1000 S Liter w dwóch kuflach
TygrysSport
Obrazek

rostwor@wp.pl
6 0 8 4 5 6 0 0 8
EvilD
Strzelający z Rury
Posty: 819
Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wrazenia z jazdy GSXR 750 K8

Post autor: EvilD »

figer pisze:W takim razie musze go zobaczyc w realu, bo na zdjeciach wyglada znacznie gorzej niz k6/k7
Moim zdaniem jest ladniejszy, sporo ladniejszy. Tu nie chodzi o fakt, ze k6/k7 jest kiepski, ale jesli zestawic obok siebie te 2 motocykle, to k6/k7 faktycznie wyglada nieco przeterminowany. Co do reszty, to sie na razie nie wypowiadam, pewnie zmiany sa minimalne. Na pewno jednak jest to motocykl na ktorym mozna sie i zrelaksowac i uczyc jezdzic jak na 600-tce i zapierniczac z 1000-cami bez kompleksow.
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
kolas
Strzelający z Rury
Posty: 986
Rejestracja: pt, 19 sie 2005, 19:42
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa-Włochy

Re: Wrazenia z jazdy GSXR 750 K8

Post autor: kolas »

Remi pisze:Ma tylko jedną wadę fabryczną. Brakuje mu jeszcze ćwiartki w pojemności. :angry_smile:
oj Remi zebys sie nie zdziwil jak cie ktos takim 3/4 objedzie z palcem w nosie :lol:
Komarek,TransAlp,BANDIT 1200, GSX-R 1000, 1/2 Burgman 400
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa ;)
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069

https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
Boogie

Re: Wrazenia z jazdy GSXR 750 K8

Post autor: Boogie »

Rostwór pisze:Boogie, ile jeszcze razy zmienisz zdanie odnośnie swojego "nowego motocykla"?? na 3/4 też będziesz jeździł po Warszawie tylko na "jedynce'??:P
zdanie zmienilem raz - z sv na gixa3/4. kup mi! - preferowalnie k8, kolor bialo-niebieski ;p
Remi
BS Brother
BS Brother
Posty: 949
Rejestracja: pt, 19 maja 2006, 00:12
Województwo: podlaskie
Lokalizacja: Białystok

Re: Wrazenia z jazdy GSXR 750 K8

Post autor: Remi »

kolas pisze:
Remi pisze:Ma tylko jedną wadę fabryczną. Brakuje mu jeszcze ćwiartki w pojemności. :angry_smile:
oj Remi zebys sie nie zdziwil jak cie ktos takim 3/4 objedzie z palcem w nosie :lol:
Nie zdziwiłbym się jakby mnie ktoś nawet 0,6 objechał. :mrgreen: Co nie zmienia faktu, że litr to litr :mrgreen:
mobile: +48 888 587 587
Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4322
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 5
Otrzymane Polubienia: 14

Re: Wrazenia z jazdy GSXR 750 K8

Post autor: Emil »

pierwsze testy, bardzo spokojnie bo nie mialem brac wiec nie mialem ubranka :oops:

takie zobaczone na pierwszy rzut oka:

zalety:
cichy
ladniesza stylistyka
z tylu sa wyciete "przeloty" (obok tablicy) - ladnie wyglada, mniejszy opor powietrza ;) i jest w koncu o co zaczepic bagaz (chociaz moze troche za nisko, ale linki dadza rade)
ladnie opisana regulacja zawieszenia przedniego
bardziej wyczuwalnie hamuje niz moj 600k6 (ale to kwestia raczej za mocno plywajacych moich tarcz niz modelu)
silnik rowno idzie od prawie dolu i na gorze ma troche wiecej mocy jeszcze

wady:
zawieszenie do regulacji (chyba bym zlagodzil tlumienie dobicia wolnego, czy jak tam sie nazywa to co lapie w pierwszym momencie, to by byl wygodniejszy a nadal zachowal mozliwosci)
opony do wywalenia (dupa lata jak by maslem byla wysmarowana nawet bez konkretnego odkrecenia)
raczki hamulca i sprzega za wysoko ustawione jak zwykle w serii
biegi odwrotnie, trzeba sie pilnowac ;)
strasznie lagodnie przyspiesza, nie ma tego przyjemnego walniecia jak w litrach

neutralne:
wydaje sie wiekszy niz 600k6 jak sie siedzi i jakos tak jakby wyzej
nie uklada automatycznie kierowcy w sportowej pozycji jak to jest w k6

ogolnie to ucywilizowali chyba sprzeta w stosunku do poprzedniego rocznika, taki bardziej sie zrobil do spokojnej jazdy niz palowania - mimo wszystko opuscil bym chyba troche przod albo chociaz kierownice, literka "X" i "R" zobowiazuje do innego stylu jazdy ;)

jutro jak bede mial chwilke i uda mi sie nagrzac to nieporozumienie zwane oponami to moze potestuje konkretnie :angry_smile: i chwile pobawie sie "literkami" na wyswietlaczu (ale czytajac opisy to cos czuje, ze tego programu nie bedzie sponsorowac literka "C" :mrgreen: )
pozdrawiam,
Emil

. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
EvilD
Strzelający z Rury
Posty: 819
Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wrazenia z jazdy GSXR 750 K8

Post autor: EvilD »

Emil pisze:wady:
zawieszenie do regulacji (chyba bym zlagodzil tlumienie dobicia wolnego, czy jak tam sie nazywa to co lapie w pierwszym momencie, to by byl wygodniejszy a nadal zachowal mozliwosci)
opony do wywalenia (dupa lata jak by maslem byla wysmarowana nawet bez konkretnego odkrecenia)
raczki hamulca i sprzega za wysoko ustawione jak zwykle w serii
biegi odwrotnie, trzeba sie pilnowac ;)
strasznie lagodnie przyspiesza, nie ma tego przyjemnego walniecia jak w litrach
Hm, zawieszenie - wiadomo, jest do przeregulowania w zaleznosci od wagi kierujacego, preferencji, inaczej na tor, inaczej na ulice..., jakos nie nazwalbym tego wada. Opony to Bridgestone'y, czyli kupa, ktorej sie juz pozbylem, ale to z kolei tez nie jest wada samego motocykla, tylko opon. Raczki... c'mon, 5 minut i masz opuszczone! Bardziej liczy sie, czy masz miejsce zeby opuszczac, a tego nie brakuje! Biegi pozostawiam bez komentarza a lagodne przyspieszenia.... no 1000 to to moze i nie jest, ale jezdzac na 750k6 nie narzekalem na brak mocy. Wrecz przeciwnie, jazda byla wystarczajaco szybka i jednoczesnie przewidywalna.
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4322
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 5
Otrzymane Polubienia: 14

Re: Wrazenia z jazdy GSXR 750 K8

Post autor: Emil »

dzisiaj nie mialem czasu pojezdzic normlanie i sie tylko poprzetaczalem po miescie :( ale jest jedna sprawa ktora troche psuje fajne moto w moich oczach - nie umialem sie tak ulozyc zeby podczas hamowania byc zapartym nogami o podnozki i ciagle lecialem na rece :?

mapy zaplonu - ze zdziwieniem stweirdzam ze to fajna sprawa, szczegolnie mapa C (tak, C!) i A (oczywiste :twisted: ), na zaladowanym programie C przyspiesza lagodnie i z lekkim opoznieniem - idealne na poczatek jazdy rano gdy czlowiek jeszcze troche nie dobudzony a opony niedogrzane - stestowalem, przy odkreceniu na mapie C tyl nie rzuca

mapa A to oczywista :twisted:

mapa B - jakies takie niedorobione, najpierw dziala +/- jak na C potem jak walniemy w obroty to sie zachowuje jakby nagle zalaczalo A i ogolnie jest (lekkie) szarpniecie i jakos dziwnie to sie zachowuje, nie podoba mi sie

nie wiem co jest jak sie zadna literka nie swieci - czy to jakis blad czy co? jak sie uruchamia to sie zadna nie swieci i trzeba pokombinowac i dopiero mozna przelaczac, dziwne - wydaje mi sie ze wtedy A dziala

co do skrecania to nie mialem jak stestowac bo tylna opona byla taka skwadracona ze odjezdzala w zakrecie i ogolnie porazka - uroki maszyn testowych, nie dosc ze nikt nie skreca to jeszcze chyba ktos sobie lekko gume przypalil
pozdrawiam,
Emil

. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
kolas
Strzelający z Rury
Posty: 986
Rejestracja: pt, 19 sie 2005, 19:42
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa-Włochy

Re: Wrazenia z jazdy GSXR 750 K8

Post autor: kolas »

po uruchomieniu masz zawsze mape B, zeby zmienic na jakas inna trzeba najpier przytrzymac przez chwile ktorys z przyciskow zmiany map(gora lub dol) i dalej juz mozesz normalnie przelaczac.
Komarek,TransAlp,BANDIT 1200, GSX-R 1000, 1/2 Burgman 400
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa ;)
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069

https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
ODPOWIEDZ