pierwsze testy, bardzo spokojnie bo nie mialem brac wiec nie mialem ubranka :oops:
takie zobaczone na pierwszy rzut oka:
zalety:
cichy
ladniesza stylistyka
z tylu sa wyciete "przeloty" (obok tablicy) - ladnie wyglada, mniejszy opor powietrza
![winking face ;)](./images/smilies/emojione/1f609.svg)
i jest w koncu o co zaczepic bagaz (chociaz moze troche za nisko, ale linki dadza rade)
ladnie opisana regulacja zawieszenia przedniego
bardziej wyczuwalnie hamuje niz moj 600k6 (ale to kwestia raczej za mocno plywajacych moich tarcz niz modelu)
silnik rowno idzie od prawie dolu i na gorze ma troche wiecej mocy jeszcze
wady:
zawieszenie do regulacji (chyba bym zlagodzil tlumienie dobicia wolnego, czy jak tam sie nazywa to co lapie w pierwszym momencie, to by byl wygodniejszy a nadal zachowal mozliwosci)
opony do wywalenia (dupa lata jak by maslem byla wysmarowana nawet bez konkretnego odkrecenia)
raczki hamulca i sprzega za wysoko ustawione jak zwykle w serii
biegi odwrotnie, trzeba sie pilnowac
![winking face ;)](./images/smilies/emojione/1f609.svg)
strasznie lagodnie przyspiesza, nie ma tego przyjemnego walniecia jak w litrach
neutralne:
wydaje sie wiekszy niz 600k6 jak sie siedzi i jakos tak jakby wyzej
nie uklada automatycznie kierowcy w sportowej pozycji jak to jest w k6
ogolnie to ucywilizowali chyba sprzeta w stosunku do poprzedniego rocznika, taki bardziej sie zrobil do spokojnej jazdy niz palowania - mimo wszystko opuscil bym chyba troche przod albo chociaz kierownice, literka "X" i "R" zobowiazuje do innego stylu jazdy
jutro jak bede mial chwilke i uda mi sie nagrzac to nieporozumienie zwane oponami to moze potestuje konkretnie :angry_smile: i chwile pobawie sie "literkami" na wyswietlaczu (ale czytajac opisy to cos czuje, ze tego programu nie bedzie sponsorowac literka "C" :mrgreen: )