Oficjalny nowy gixxer 1000 K7
Moderator: Emil
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 819
- Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa
Oficjalny nowy gixxer 1000 K7
moc 178KM bez doladowania, ponoc moment obrotowy zoptymalizowany..., ale szczegoly jutro w Paryzu na oficjalnej europejskiej prezentacji.
I jak?
I jak?
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
<----|========================
<----'
-
- BS Brother
- Posty: 1354
- Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Dobczyn
Re: Oficjalny nowy gixxer 1000 K7
Jak dla mnie - mogliby mi takiego dac Daab na to mowi "postawa roszczeniowa"EvilD pisze: I jak?
-
- BS Brother
- Posty: 868
- Rejestracja: pn, 30 sie 2004, 18:49
- Województwo: lubuskie
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Witam
Profilk the best - przepiękny , amfas bardzo taki sobie K5-6 ładniejsze lampa jest kupa normalnie
Pozdrawiam
Profilk the best - przepiękny , amfas bardzo taki sobie K5-6 ładniejsze lampa jest kupa normalnie
Pozdrawiam
GSXR1000K5 - przyjacielowi sprzedany, super przerobione a raczej to co z niego zostało.
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 819
- Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa
Dokladnie Quake, lampa to kila. Nie ma czlowieka, ktory uwazalby inaczej... jest jednak szansa, ze jutro to sie zmieni. Widzialem zdjecie tez przodu, na ktorym nowy tysiac mial lampe w ksztalcie litery "V" - duzo lepiej to wygladalo i miejmy nadzieje ze jutro, podczas naprawde oficjalnej premiery bedziemy mieli doczynienia z szybkim face-liftingiem
O, tak powinien wygladac przod wg. mnie (oby tak bylo!):
Ale niestety, chyba dupcia... Jesli tez przyjrzec sie z bliska, okazuje sie ze nic prawie nie zmienili w stosunku do K5/K6. Rama spawy ma w identycznych miejscach, wydech w zasadzie sa dostosowaniem do nowych norm czystosci spalin, masa niby scentralizowana, ale wieksza o 2kg niz K5/K6. Co jest, koniec legendy czy jak?
O, tak powinien wygladac przod wg. mnie (oby tak bylo!):
Ale niestety, chyba dupcia... Jesli tez przyjrzec sie z bliska, okazuje sie ze nic prawie nie zmienili w stosunku do K5/K6. Rama spawy ma w identycznych miejscach, wydech w zasadzie sa dostosowaniem do nowych norm czystosci spalin, masa niby scentralizowana, ale wieksza o 2kg niz K5/K6. Co jest, koniec legendy czy jak?
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
<----|========================
<----'
-
- Moderator
- Posty: 4322
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 14
nie przesadzaj, sam przeciez wiesz ile zmieniaja "dwa kliki w lewo"EvilD pisze:Jesli tez przyjrzec sie z bliska, okazuje sie ze nic prawie nie zmienili w stosunku do K5/K6. Rama spawy ma w identycznych miejscach, wydech w zasadzie sa dostosowaniem do nowych norm czystosci spalin, masa niby scentralizowana, ale wieksza o 2kg niz K5/K6. Co jest, koniec legendy czy jak?
tak poza tym to z lekka kaszana, przod to juz nie bede nawet literek marnowal...
jesli dobrze widze sa dwa tlumiki - tylko czemu takie wielkie? myslalem ze to bedzie bardziej w stylu 3/4
jeszcze jedno mnie zastanawia - profil przedniej szyby, jest wyinieta do gory, wyraznei uklon w strone uzytkowa.. ALE TO JEST Q GSX-R a nie jakas turystyczna maszynka - mimo iz moj ponad pol sezonu sluzyl za sprzet do turystyki mowie zdecydowane NIE! to powinno byc, jak to mowili w Faster: "pure race machine"
punkt kolejny - skoro sa takie katastrofalne tarcze to mogli chociaz seryjnie wrzucic oplot, czego sie tak boja (o pompie wspomagania nie wspomne)
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Najpierw piszesz ze szyba jak do turystyki a to sport a potem chcesz wspomaganie hamulcow jak w turystyku :? Moze bys sie zdecydowalEmil pisze:nie przesadzaj, sam przeciez wiesz ile zmieniaja "dwa kliki w lewo"EvilD pisze:Jesli tez przyjrzec sie z bliska, okazuje sie ze nic prawie nie zmienili w stosunku do K5/K6. Rama spawy ma w identycznych miejscach, wydech w zasadzie sa dostosowaniem do nowych norm czystosci spalin, masa niby scentralizowana, ale wieksza o 2kg niz K5/K6. Co jest, koniec legendy czy jak?
tak poza tym to z lekka kaszana, przod to juz nie bede nawet literek marnowal...
jesli dobrze widze sa dwa tlumiki - tylko czemu takie wielkie? myslalem ze to bedzie bardziej w stylu 3/4
jeszcze jedno mnie zastanawia - profil przedniej szyby, jest wyinieta do gory, wyraznei uklon w strone uzytkowa.. ALE TO JEST Q GSX-R a nie jakas turystyczna maszynka - mimo iz moj ponad pol sezonu sluzyl za sprzet do turystyki mowie zdecydowane NIE! to powinno byc, jak to mowili w Faster: "pure race machine"
punkt kolejny - skoro sa takie katastrofalne tarcze to mogli chociaz seryjnie wrzucic oplot, czego sie tak boja (o pompie wspomagania nie wspomne)
Co do samego sprzetu to troche kulawo wyglada :? 600/750K6 są wg mnie duzo ładniejsze....No i moc zostala nie zmieniona w stosunku do 1000K5/K6 :evil:
-
- Moderator
- Posty: 923
- Rejestracja: czw, 23 lut 2006, 21:55
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Brzeg Dolny/Wołów
- Otrzymane Polubienia: 10
Ja dodam od siebie, że jedynie bak, a dokładniej kawałek przy główce ramy mi się bardzo podoba .
Pozdr.
Pushkin
Pozdr.
Pushkin
Życie jest piękne, gdy żyć się umie, a człowiek swoje moto rozumie.
GS550M KATANA, GSX1200 INAZUMA-wspaniałe wspomnienia->GSX750S KATANA SREBRNA STRZAŁA po grobową deskę & GSX1400 K4 HELLBOY
Kom. 506 171 241
GS550M KATANA, GSX1200 INAZUMA-wspaniałe wspomnienia->GSX750S KATANA SREBRNA STRZAŁA po grobową deskę & GSX1400 K4 HELLBOY
Kom. 506 171 241
-
- BS Brother
- Posty: 868
- Rejestracja: pn, 30 sie 2004, 18:49
- Województwo: lubuskie
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Witam
Jeśli by zrobili taki przód to ja bardzo proszę , cała reszta utwierdza mnie tylko w przekonaniu że nie ma co sie szarpać na nowszy model K4 zostaje jeszcze
Pozdrawiam
Jeśli by zrobili taki przód to ja bardzo proszę , cała reszta utwierdza mnie tylko w przekonaniu że nie ma co sie szarpać na nowszy model K4 zostaje jeszcze
Pozdrawiam
GSXR1000K5 - przyjacielowi sprzedany, super przerobione a raczej to co z niego zostało.
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
-
- BS Brother
- Posty: 593
- Rejestracja: śr, 16 sie 2006, 22:45
- Województwo: -
- Lokalizacja: Marki
Szczerze mowiac to sie zawiodlem. Skoro projektanci w Suzuki potrafili stworzyc swietna linie GSXR750, to co stalo na przeszkodzie aby najlepszy 'litr' na rynku nie mogl wygladac jeszcze lepiej? Cala czasza bez polotu, agresji, no nie wiem czego jeszcze... A lampa? Jest tak nudna, ze szkoda gadac...
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 819
- Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa
Niestety, Paryz potwierdzil ze lampa jest kiszkowata... co do reszty, to ponoc jest duzo rzeczy zmienionych. Minus, to wieksza o 6 kilo waga (!), ale to wina wydechow, ktore musza spelniac Euro3. Wywali sie i bedzie lepiej niz w K5/K6. Jesli zas chodzi o nowinki, to jest sporo.
Sa wprowadzone z mniejszych gixxerow regulowane podnozki, jest kontrola trakcji (3 poziomy, regulacja z kierownicy), kilka zmian w silniku majace na calu zwiekszenie mocy (obiecuja wiecej niz 178KM), itp, itp. Nie jest to wszystko jednak takim skokiem jak z K4 na K5.
Jednak mimo wad, mimo braku gryzionych tarcz hamulcowych, mimo nadwagi i innych... chyba bedzie moj
Sa wprowadzone z mniejszych gixxerow regulowane podnozki, jest kontrola trakcji (3 poziomy, regulacja z kierownicy), kilka zmian w silniku majace na calu zwiekszenie mocy (obiecuja wiecej niz 178KM), itp, itp. Nie jest to wszystko jednak takim skokiem jak z K4 na K5.
Jednak mimo wad, mimo braku gryzionych tarcz hamulcowych, mimo nadwagi i innych... chyba bedzie moj
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
<----|========================
<----'