

I jak?
Moderator: Emil
Jak dla mnie - mogliby mi takiego dacEvilD pisze: I jak?
nie przesadzaj, sam przeciez wiesz ile zmieniaja "dwa kliki w lewo"EvilD pisze:Jesli tez przyjrzec sie z bliska, okazuje sie ze nic prawie nie zmienili w stosunku do K5/K6. Rama spawy ma w identycznych miejscach, wydech w zasadzie sa dostosowaniem do nowych norm czystosci spalin, masa niby scentralizowana, ale wieksza o 2kg niz K5/K6. Co jest, koniec legendy czy jak?
Najpierw piszesz ze szyba jak do turystyki a to sport a potem chcesz wspomaganie hamulcow jak w turystyku :? Moze bys sie zdecydowalEmil pisze:nie przesadzaj, sam przeciez wiesz ile zmieniaja "dwa kliki w lewo"EvilD pisze:Jesli tez przyjrzec sie z bliska, okazuje sie ze nic prawie nie zmienili w stosunku do K5/K6. Rama spawy ma w identycznych miejscach, wydech w zasadzie sa dostosowaniem do nowych norm czystosci spalin, masa niby scentralizowana, ale wieksza o 2kg niz K5/K6. Co jest, koniec legendy czy jak?
tak poza tym to z lekka kaszana, przod to juz nie bede nawet literek marnowal...
jesli dobrze widze sa dwa tlumiki - tylko czemu takie wielkie? myslalem ze to bedzie bardziej w stylu 3/4
jeszcze jedno mnie zastanawia - profil przedniej szyby, jest wyinieta do gory, wyraznei uklon w strone uzytkowa.. ALE TO JEST Q GSX-R a nie jakas turystyczna maszynka - mimo iz moj ponad pol sezonu sluzyl za sprzet do turystyki mowie zdecydowane NIE!to powinno byc, jak to mowili w Faster: "pure race machine"
punkt kolejny - skoro sa takie katastrofalne tarcze to mogli chociaz seryjnie wrzucic oplot, czego sie tak boja (o pompie wspomagania nie wspomne)