Oficjalny nowy gixxer 1000 K7

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: Emil

EvilD
Strzelający z Rury
Posty: 819
Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa

Oficjalny nowy gixxer 1000 K7

Post autor: EvilD »

moc 178KM bez doladowania, ponoc moment obrotowy zoptymalizowany..., ale szczegoly jutro w Paryzu na oficjalnej europejskiej prezentacji.

Obrazek
Obrazek

I jak?
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
Rybka

Post autor: Rybka »

Czy mi się wydaje czy w tym malowaniu jest kolor różowy :shock: :lol: .

Mnie się średnio podoba, za dużo się nie napracowali. Cały czas GSX-R 600 i 750 K6 są ładniejsze.

Na pewno w realu wygląda lepiej ale na zdjęciu nie przypadła mi do gustu.
figer
BS Brother
BS Brother
Posty: 1354
Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dobczyn

Re: Oficjalny nowy gixxer 1000 K7

Post autor: figer »

EvilD pisze: I jak?
Jak dla mnie - mogliby mi takiego dac ;) Daab na to mowi "postawa roszczeniowa" 8)
ObrazekObrazek
Kondziu

Post autor: Kondziu »

To moto ma jedną istotną wadę - NIE JEST MÓJ!! :twisted:
Quake
BS Brother
BS Brother
Posty: 868
Rejestracja: pn, 30 sie 2004, 18:49
Województwo: lubuskie
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Quake »

Witam
Profilk the best - przepiękny , amfas bardzo taki sobie K5-6 ładniejsze lampa jest kupa normalnie
Pozdrawiam
GSXR1000K5 - przyjacielowi sprzedany, super przerobione a raczej to co z niego zostało.
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
EvilD
Strzelający z Rury
Posty: 819
Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EvilD »

Dokladnie Quake, lampa to kila. Nie ma czlowieka, ktory uwazalby inaczej... jest jednak szansa, ze jutro to sie zmieni. Widzialem zdjecie tez przodu, na ktorym nowy tysiac mial lampe w ksztalcie litery "V" - duzo lepiej to wygladalo i miejmy nadzieje ze jutro, podczas naprawde oficjalnej premiery bedziemy mieli doczynienia z szybkim face-liftingiem :)

O, tak powinien wygladac przod wg. mnie (oby tak bylo!):

Obrazek

Ale niestety, chyba dupcia... :( Jesli tez przyjrzec sie z bliska, okazuje sie ze nic prawie nie zmienili w stosunku do K5/K6. Rama spawy ma w identycznych miejscach, wydech w zasadzie sa dostosowaniem do nowych norm czystosci spalin, masa niby scentralizowana, ale wieksza o 2kg niz K5/K6. Co jest, koniec legendy czy jak?
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4322
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 5
Otrzymane Polubienia: 14

Post autor: Emil »

EvilD pisze:Jesli tez przyjrzec sie z bliska, okazuje sie ze nic prawie nie zmienili w stosunku do K5/K6. Rama spawy ma w identycznych miejscach, wydech w zasadzie sa dostosowaniem do nowych norm czystosci spalin, masa niby scentralizowana, ale wieksza o 2kg niz K5/K6. Co jest, koniec legendy czy jak?
nie przesadzaj, sam przeciez wiesz ile zmieniaja "dwa kliki w lewo"

tak poza tym to z lekka kaszana, przod to juz nie bede nawet literek marnowal...

jesli dobrze widze sa dwa tlumiki - tylko czemu takie wielkie? myslalem ze to bedzie bardziej w stylu 3/4

jeszcze jedno mnie zastanawia - profil przedniej szyby, jest wyinieta do gory, wyraznei uklon w strone uzytkowa.. ALE TO JEST Q GSX-R a nie jakas turystyczna maszynka - mimo iz moj ponad pol sezonu sluzyl za sprzet do turystyki mowie zdecydowane NIE! ;) to powinno byc, jak to mowili w Faster: "pure race machine"

punkt kolejny - skoro sa takie katastrofalne tarcze to mogli chociaz seryjnie wrzucic oplot, czego sie tak boja (o pompie wspomagania nie wspomne)
pozdrawiam,
Emil

. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Gixxer

Post autor: Gixxer »

Emil pisze:
EvilD pisze:Jesli tez przyjrzec sie z bliska, okazuje sie ze nic prawie nie zmienili w stosunku do K5/K6. Rama spawy ma w identycznych miejscach, wydech w zasadzie sa dostosowaniem do nowych norm czystosci spalin, masa niby scentralizowana, ale wieksza o 2kg niz K5/K6. Co jest, koniec legendy czy jak?
nie przesadzaj, sam przeciez wiesz ile zmieniaja "dwa kliki w lewo"

tak poza tym to z lekka kaszana, przod to juz nie bede nawet literek marnowal...

jesli dobrze widze sa dwa tlumiki - tylko czemu takie wielkie? myslalem ze to bedzie bardziej w stylu 3/4

jeszcze jedno mnie zastanawia - profil przedniej szyby, jest wyinieta do gory, wyraznei uklon w strone uzytkowa.. ALE TO JEST Q GSX-R a nie jakas turystyczna maszynka - mimo iz moj ponad pol sezonu sluzyl za sprzet do turystyki mowie zdecydowane NIE! ;) to powinno byc, jak to mowili w Faster: "pure race machine"

punkt kolejny - skoro sa takie katastrofalne tarcze to mogli chociaz seryjnie wrzucic oplot, czego sie tak boja (o pompie wspomagania nie wspomne)
Najpierw piszesz ze szyba jak do turystyki a to sport a potem chcesz wspomaganie hamulcow jak w turystyku :? Moze bys sie zdecydowal :wink:

Co do samego sprzetu to troche kulawo wyglada :? 600/750K6 są wg mnie duzo ładniejsze....No i moc zostala nie zmieniona w stosunku do 1000K5/K6 :evil:
Pushkin
Moderator
Moderator
Posty: 923
Rejestracja: czw, 23 lut 2006, 21:55
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Brzeg Dolny/Wołów
Otrzymane Polubienia: 10

Post autor: Pushkin »

Ja dodam od siebie, że jedynie bak, a dokładniej kawałek przy główce ramy mi się bardzo podoba :) .

Pozdr.
Pushkin
Życie jest piękne, gdy żyć się umie, a człowiek swoje moto rozumie.
GS550M KATANA, GSX1200 INAZUMA-wspaniałe wspomnienia->GSX750S KATANA SREBRNA STRZAŁA po grobową deskę & GSX1400 K4 HELLBOY
Kom. 506 171 241
Quake
BS Brother
BS Brother
Posty: 868
Rejestracja: pn, 30 sie 2004, 18:49
Województwo: lubuskie
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Quake »

Witam
Jeśli by zrobili taki przód to ja bardzo proszę , cała reszta utwierdza mnie tylko w przekonaniu że nie ma co sie szarpać na nowszy model K4 zostaje jeszcze :-P
Pozdrawiam 8)
GSXR1000K5 - przyjacielowi sprzedany, super przerobione a raczej to co z niego zostało.
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
Darek_Gixer
BS Brother
BS Brother
Posty: 593
Rejestracja: śr, 16 sie 2006, 22:45
Województwo: -
Lokalizacja: Marki

Post autor: Darek_Gixer »

A ja, podobnie jak Figer, nie obraziłbym się gdyby mi ktoś sprezentował takie cacko (tylko z tą lampą na kształt V) :D
Kiedyś GSX-R600 K6, teraz Duże enduro i szybki turystyk (do sprzedania)
kom. 510-607-647
frycu5

Post autor: frycu5 »

Drogi mikołaju !!! Może zaglądasz na to forum ?? Poprosze o taki prezent pod choinke !!!!! Odbiór może być w kiwetniu!!!
Pit

Post autor: Pit »

Szczerze mowiac to sie zawiodlem. Skoro projektanci w Suzuki potrafili stworzyc swietna linie GSXR750, to co stalo na przeszkodzie aby najlepszy 'litr' na rynku nie mogl wygladac jeszcze lepiej? Cala czasza bez polotu, agresji, no nie wiem czego jeszcze... A lampa? Jest tak nudna, ze szkoda gadac...
EvilD
Strzelający z Rury
Posty: 819
Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EvilD »

Niestety, Paryz potwierdzil ze lampa jest kiszkowata... co do reszty, to ponoc jest duzo rzeczy zmienionych. Minus, to wieksza o 6 kilo waga (!), ale to wina wydechow, ktore musza spelniac Euro3. Wywali sie i bedzie lepiej niz w K5/K6. Jesli zas chodzi o nowinki, to jest sporo.

Sa wprowadzone z mniejszych gixxerow regulowane podnozki, jest kontrola trakcji (3 poziomy, regulacja z kierownicy), kilka zmian w silniku majace na calu zwiekszenie mocy (obiecuja wiecej niz 178KM), itp, itp. Nie jest to wszystko jednak takim skokiem jak z K4 na K5.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jednak mimo wad, mimo braku gryzionych tarcz hamulcowych, mimo nadwagi i innych... chyba bedzie moj :)
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
Lodzia

Post autor: Lodzia »

Lampa faktycznie nie jest zbyt piękna, ale jeszcze gorsze są swa wydechy w sportowym moto buuuuu
ODPOWIEDZ