No i zaczęło sie!. Postanowiłem porobić już, jakby zimowy przegląd w mojej małej. Kupiłem klocki Ferodo (platinium- tył i jakieś jeszcze lepsze na przód). Montaż mnie zaskoczył. myślałem ze trzeba rozbierać wszystko na części pierwsze a tu zasadzka,- prosta wymiana!! ( PRZÓD: odkręca sie taką cieniutką blaszkę przykręconą na malutkie imbusy i juz jest dojście, wcisnąć same tłoczki by szerszy nowy klocek wszedł i po sprawie. TYŁ:Od spodu jest taki plastik, wyciągamy go, juz mamy dojście, ściągamy ... a właśnie- każdy klocek jest zabezpieczony takim małym pręcikiem z zawleczką by nie wypadł) Wymieniłem również płyn hamulcowy( DOT4) i tutaj nasuwa mi się pytanie do znawców tematu: Przed wymianą miałem - moim zdaniem MIĘKKĄ klamkę z nowymi klockami troszeczkę stwardniała, lecz dalej to nie jest to, na pewno nie zapowietrzyłem układu, chyba, ze poprzedni właściciel to zrobił w minimalnym stopniu.. sam nie wiem . a nie umiem zrobić całej wymiany by zlikwidować domniemane powietrze w układnie. Więc co działać bądź JAK to zrobić?
Poza tym, rozebrałem co się dało, (więc niema żadnych owiewek, siedzeń)motor juz pod malowanie.
Do wymiany czeka mnie jeszcze:
AKUMULATOREK,
USZCZELNIACZE ( również prosiłbym jakieś rady na temat WYMIANY ich- jak ściągnąć i w ogule - bo jestem zielony z tego. )
Zastanawiałem się również nad REGULACJĄ ZAWIESZENIA nie wiem co oznaczają przy kierownicy na górze zawieszenia te śruby i jak się je reguluje- chciałbym zmiękczyć zawias.
Najdroższy będzie napęd, a chciałbym z tyłu większą zębatkę( 2,3 zęby) bądź z przodu z jednym ząbkiem mniej. Jeśli wiecie coś na ten temat gdzie kupić albo jakie najlepiej to powiedzcie, nie trzymajcie tego dla siebie. Aha lepiej inwestować w łańcuch X-ringa? trzeba przy tym inne jakieś zębatki czy tradycyjne?
Dużo tego wyszło , mam nadzieje, że ktoś dotrwał do tego miejsca!!
Dużo pisania , i dużo jeszcze roboty przy SUZI. Więc powodzenia, i byłbym dźwięczny za pomoc -jakąkolwiek .